S swan Member Jun 23, 2010 #1 We need grass broom making persons in Chennai for piece rate. Grass broom suppliers are also invited.
We need grass broom making persons in Chennai for piece rate. Grass broom suppliers are also invited.
G gautambuddha New Member Jun 24, 2010 #2 grassbroom we are supplier in grassbroom,fresh gingers,dalchini,soapnut,etc.please do u want any iteam?contact me. rfgards gopal shakya Please contact.. Last edited by a moderator: Jun 24, 2010
grassbroom we are supplier in grassbroom,fresh gingers,dalchini,soapnut,etc.please do u want any iteam?contact me. rfgards gopal shakya Please contact..
S swan Member Jun 24, 2010 #3 Grass Brooms We are looking for suppliers in CHENNAI. can you supply in Chennai, if so, where can i get your samples. -------- gautambuddha said: we are supplier in grassbroom,fresh gingers,dalchini,soapnut,etc.please do u want any iteam?contact me. rfgards gopal shakya Please contact.. Click to expand... Last edited by a moderator: Jun 24, 2010
Grass Brooms We are looking for suppliers in CHENNAI. can you supply in Chennai, if so, where can i get your samples. -------- gautambuddha said: we are supplier in grassbroom,fresh gingers,dalchini,soapnut,etc.please do u want any iteam?contact me. rfgards gopal shakya Please contact.. Click to expand...